Indicatie

Bent u benieuwd naar de zorg van Kalorama of u wilt zich bij ons aanmelden voor zorg? Of vraagt u zich af of u in aanmerking komt voor zorg? Wij begrijpen dat u daar vragen over heeft.

Intake en maatschappelijk werk

De collega's van de afdeling Intake en maatschappelijk werk geven u informatie en advies over welke zorg wij u kunnen bieden. Wilt u meer weten over de mogelijkheden die Kalorama u biedt als het gaat om thuiszorg, dagbesteding en dagbehandeling, verzorging en verpleging, de (landelijke) doofblindenzorg en palliatieve zorg? Belt u dan met de afdeling Intake en maatschappelijk werk, op werkdagen via telefoonnummer 024 – 684 77 77.

Voor onze collega's zijn uw wensen en die van uw naaste familie erg belangrijk. We sluiten met al onze bewoners en cliënten een zorgverleningovereenkomst af. Ons behandelteam stelt in overleg met u de zorgplannen en behandellijnen op. Kalorama heeft een visie op zorg vastgesteld. Klik op zorgvisie om hier meer over te lezen.

Cliëntbureau

Voor algemene vragen over aanmelding, wachtlijst, financiering en dergelijke kunt u contact opnemen met het cliëntbureau van Kalorama via telefoonnummer 024 – 684 77 77 of e-mail: clientbureau@kalorama.nl. Wilt u eens een kijkje nemen op een van onze locaties? Neem dan contact met ons op, u bent van harte welkom!

U verhuist naar Kalorama?

Als u bij Kalorama komt wonen, dan verhuist u naar een nieuw adres. U dient deze verhuizing door te geven bij de afdeling Bevolking van de gemeente waarin u gaat wonen. Bij Kalorama is dat Berg en Dal of Nijmegen.

Indien uw oude woning een huurhuis is en u ontvangt hiervoor een huurtoeslag, dan stopt de huurtoeslag op de dag dat u zich ingeschreven heeft op uw nieuwe adres. Als uw huis leeg moet worden opgeleverd of in de oude staat moet worden teruggebracht, raden wij u aan dat u zich pas inschrijft op het moment dat de huur is beëindigd.